HTML

Magyar LEGO Közösségi Oldalak Látogatói

Friss topikok

  • bées: lol elvaltatok kis csicskák, ahhoz képest sztem rendesen bebizonyítottam a felsőbbrendű intelligen... (2012.07.09. 09:31) Bs-t mindenki utállja??

Linkblog

Archívum

Bs-t mindenki utállja??

2010.05.30. 16:09 Sanca/Bálint

Nagyon érdekes ami a legopark virtual chat-ében történt. Mindenki kibeszélte Bs-t.

Íme a képek:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Én most Sanca vagyok és igen, én is baszogattam és be kell valljam megérdemli.
Ugyanis rájöttem valamire amit bs művelt... Ezt még nem jelentem be de gondolom so-
kan tudják miről van szó.
 

-Sanca

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://legoparkosok.blog.hu/api/trackback/id/tr292042466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bées 2010.05.30. 17:19:33

Annak mi köze bsmarconához, h ki mire veri faszát?

Sanca/Bálint 2010.06.01. 21:08:27

mivan? te vmit nagyon elnéztél..

Somogyi Dani 2010.11.28. 19:13:31

Én másik Legopark-os beszélgetést írtam akoss11-el. Szerintünk igazunk van. A képeket ha érdekel, belinkelem ide egy kommentbe. Érdekel?

bées 2012.07.09. 09:31:25

lol elvaltatok kis csicskák, ahhoz képest sztem rendesen bebizonyítottam a felsőbbrendű intelligenciámat, de persze domitcot, sancát, bálintot már feltörtem, lego indyről meg ne is beszéljünk mikor sírva könyörgött hogy adjam vissza a facebookját, meg nem tudta kiverni me mondtam h kamerával figyelem xDDDDDDDDDDDD istenem lowok vagytok de annyira és én már akkor is értelmesebb voltam
süti beállítások módosítása